fredag den 15. marts 2013

PROMDATE

John, som I jo har mødt før, er nu officielt min promdate. Min kjole er uendelig smuk, så nu skal jeg bare begynde at worke out, så den kan sidde lige, som den skal.
Promplanerne er slet ikke 100% fastlagt endnu, men nu er daten da fastlagt. Jeg er rigtig glad for, det blev John, da han er en skøn ven, og vi skal sgu nok få det skægt.
Jeg glæder mig sådan, da der selvfølgelig vil blive taget billeder i stor stil. Der er slet intet som prom i Danmark, da her går de helt amok med hår, make up, negle, kjole og hele svineriet. Det ville aldrig blive "accepteret" i Danmark. De fester vi har er så anderledes. Ét, der er intet alkohol, to, hele dress coden er anderledes. Aldrig ville det være ok at møde sådan op i DK. Det er en af de ting, jeg virkelig nyder i her i USA - at kunne klæde mig crazy på.

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at høre mere fra dit prom! Og især at se din kjole! :D

    SvarSlet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.