lørdag den 16. marts 2013

OUTFIT



Shirt: 2nd Day // Top: Samsøe Samsøe // Cardigan: Borrowed from Freddie // 
Jeans: American Eagle // Necklace: Day 

Mit outfit fra den anden dag, hvor jeg for en gangs skyld klædte mig dansk. Normalt er jeg påklædt en fesen t-shirt og et par jeans, hvis jeg altså har overskuet det den morgen, hvis ikke så sweatpants. Min stil herovre er så anderledes fra Danmark. Normalt ville jeg aldrig tage sådan noget tøj på, men herovre er det accepteret. Hvor ofte går I i skole med sweatpants på? Aldrig, præcis. Mandage og fredage virker temmelig uoverskuelige, så jeg kan ofte ikke overkomme at tage rigtige bukser på. Jeg har lige bestilt de her bukser, både til workout, men også en doven mandag morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.