lørdag den 16. marts 2013

ALWAYS BY MY HEART

Denne halskæde var en julegave fra min kontaktperson. Uden at lyde for kliché, så har denne halskæde hjulpet mig gennem nogle tider, hvor alt bare var håbløst og trist. 
Den husker mig på, jeg er ønsket og elsket, når det rammer mig, at jeg alligevel er SÅ langt væk fra min familie. Da jeg først fik den, var jeg ikke helt vild med den, men her for et par uger siden fandt jeg den igen, og den har været omkring min hals lige siden. Den er super enkel, men stadig unik. Aldrig havde jeg troet, jeg ville knytte mig så meget til en halskæde. Det er et fuldendt hjerte, der stråler og lyser, som alle lægger mærke til. Stolt, må man sige, jeg er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.