søndag den 30. december 2012

Det' jul, det' cool

Videoen har taget mig en krig. Jeg har prøvet at oploade den til youtube gennem iMovie, men da møget ikke gad virke, gav jeg endelig op og oploadede den gennem youtubes hjemmeside. Da jeg så endelig fik den oploaded, viste det sig, jeg havde oploaded den til den forkerte profil. Øv, øv, øv. Så jeg slettede den, også var det ellers bare forfra. Endelig er den kommet ud. Jeg skal stadig lige vende mig til kameraet, men det er SÅ lækkert. Det er forresten et Canon PowerShot ELPH 110 HS Black. Det er altid svært at finde et lille kamera, der tilfredsstiller behovende, når man først ejer et spejlrefleks, men dette her, lever op til mange af de krav, jeg har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.