søndag den 30. december 2012

A special day

Jul var meget anderledes fra, hvad jeg normalt er vant til. Juleaften tog jeg i kirke med den familie, jeg bor sammen med over julen, og min kontaktpersons familie, som Frederikke jo også er i. Der er fem børn, og det er ikke inklunderet mig! En kæmpe omvæltning, når jeg kommer fra at være "enebarn." Kirke var rigtig hyggelig med sang og snak. Aldrig har jeg været en stor fan af at gå i kirke, men denne ene time var det værd. Julemorgen blev jeg vækket klokken 08.30 (vorherre bevars), også fik vi alle 6 gaver hver, undtagen mig, jeg fik kun 5. Snøft. Det blev dog reddet, da jeg åbnede resten af mine gaver som jo indeholdte en masse fantastiske overraskelser. De kan ses i videoen i indlægget før. Julen er en dejlig tid, hvor jeg heldigvis ikke har haft hjemve. Det skyldes nok den nedtur, jeg havde med familieflytningen. Nu har jeg fået blod på tanden igen, og jeg er mere end klar til et nyt år, som kun kan bringe mig fantastiske minder, med vidunderlige mennekser, i et fremmed land! Jeg er klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.