onsdag den 26. december 2012

MILLION MILES APART



Julen nærmede sig med lysets hast, mens jeg kiggede reflekterende tilbage på den måned, der gik.
D. 31 november tog jeg endelig skridtet til at skifte familie. Hvis vi inkluderer det hjem, har jeg har fire hjem siden da. Min gamle værtsfamilie, min kontaktpersons familie, min permanente værtsfamilie, Ms. Bethe, og nu en midlertidige familie, som jeg bor hos over julen, da Bethe er i Texas for at besøge familien over julen og nytår. Et stort rod, men jeg kan sige med stolthed i stemmen sige, at jeg klarede den. Jeg skal forsætte med at gå på Swansboro High School, og jeg bliver boede hos Ms. Bethe. Men da hun jo bor 40-45 minutter fra skolen, uden trafik, og da vi uheldigvis skal forbi den "marine base," der er på vejen derhen, som skaber en helveds masse trafik, så forlader vi herhjemme klokken 06.08 hver morgen, så jeg kan være i skole til klokken 07.15. Jeg er dog altid i skolen kl. 07.00, så jeg kan give mine godmorgenkrammere til dem, der nu engang vil have en.

Jeg har underligt nok ikke haft vildt hjemve. Denne her jul har været fantastisk! Absolut fantastisk. Jeg valgte at slå julehumøret til, og det gav pote. Det var dog underligt at ligge i sengen hele dagen d. 24 December og spise brød, broccoli og diverse kødstykker dyppet i ost juleaften. Og at så få frysemad på selve "jueldagen." Men det tager vi med et smil på læben - så nyder jeg jo kun ekstra godt af juleanden næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.