onsdag den 22. august 2012

Healthy Life Style - here we go!

Dagen i dag stod i sundhedens tegn. Den bød på sund frokost, der inkluderede livsbekræftende vand, saftige kirsebær og lækker vandmelon, som jeg har været dybt afhængig af, siden jeg satte mine fødder på amerikansk jord. Men derudover bød dagen på en løbetur sammen med Mook, og jeg kunne overraskende løbe meget længere, end jeg nogensinde kunne have turde drømme om. Men mine skrigende pink løbesko blev i hvertfald luftet godt og grundigt i dag. Selvom jeg nok lignede en lidende gris i ansigtet, da jeg kom tilbage, så havde jeg det rigtig godt med mig selv. Også med den lækre og sunde frokost oven i hatten, så osede jeg af god samvittighed. Selvom jeg nu lader mig selv nyde den amerikanske madkultur, så nyder jeg alligevel en dag "off,"  hvor jeg får stimuleret min gode samvittighed. De giver mig også lejligheden til at sige, "Skidt pyt, det går vel nok," når jeg kan tage mig en løbetur i ny og næ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.