torsdag den 9. august 2012

Første dag.... WOW

Så er min første dag i USA "overstået," or so.

Det har været ret hårdt, so far, men jeg klarer mig.

I dag har jeg brugt min dag på at være i to supermarkeder(enorme), på min High School og få en rundvisning og møde nogle elever, der alle sammen var sådan, "Oh my gard, are you an exchangestudent? How cool!", "Aww, you're voice is so sweet!" og "Really? AWESOME!" Så de var alle sammen meget søde, og de fortalte mig, at når skolen rigtig begynder engang d. 27 august, vil jeg være VILDT "fabulous," den første måneds tid. De sagde også, folk ville syntes den måde, jeg gik på ville være sej, og alt det der tjuhaj. En kæmpe oplevelse alligevel. Men jeg var også til en trænings American Football-kamp, og der var der ikke en eneste, der talte til mig, men jeg forsøgte ihærdigt at følge med i spillet. Hvilket mislykkedes. Vi har også hentet min søde, søde værtssøster, Mook, i lufthavnen i dag, som havde rejst i godt og vel 42 timer. Hun var også rimelig ristet, da vi hentede hende.

Kl. er mange her, så jeg vil hoppe i seng og få mig noget søvn.

Hvis der er nogle fra min familie eller nogle af mine venner, der læser det her, så skal I vide, jeg savner jer VILDT meget, og I konstant er i mine tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.