lørdag den 11. august 2012

Savn

Jeg har altid vidst, det her ville være hårdt. Men nøj, jeg savner Danmark. Ikke, at jeg ikke nyder at være her, det er bare en omvæltning.

I går brugte vi dagen på at shoppe og slappe af. Jeg købte bl.a. et par bukser og to t-shirts. For det viser sig, der er en regel på skolen, "Ingen bare skuldre eller knæ," hallelujah! Især, når jeg har medbragt en masse shorts, der ikke går til knæene og en masse lækre toppe. Godt arbejde, Caroline!
Derudover købte jeg en ansigtscreme fra Clinique og fem bodylotions fra et amerikansk mærke, der er super lækkert! (tilbud, I ved)

I går Skypede jeg også en times tid med mine forældre. Det var langt sværere, end jeg troede. Jeg måtte holde tårene tilbage under hele samtalen. Puha.... '

Efter en super dejlig samtale med min værtsmor i går, fortæller hun, at der faktisk var flere familier, der ønskede at have mig. Og at der næsten kom en "fight" ud af det, altså i billedlig forstand, hæhæ. Det havde jeg slet ikke regnet med, og jeg følte mig meget beæret.

Her regner det, og jeg vil smutte ind i stuen, se noget tv, spille noget kort og langsomt udleve den amerikanske drøm.

I er i mine tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.