onsdag den 8. august 2012

USA - here I am



Status er i øjeblikket, at jeg er strandet i Charlotte, da vores fly er en time forsinket. Ikke den fedeste nyhed at få, når man i forvejen har stået op kl. 02.00, og klokken nu er 01.00..... Men øj, jeg glæder mig ubeskrivelig meget til endelig at møde min værtsfamilie inden længe! Jeg fløj fra Kastrup til Frankfurt til Washington til Charlotte og skal nu videre til Jacksonville, hvor jeg jo skal bo.

Status er også at jeg er VILDT sulten, men ikke vil spise noget, da jeg ikke ved om, jeg får mad hos min værtsfamilie. Ellers må menuen stå på de lakridser, jeg har medbragt.

2 kommentarer:

  1. Godt at høre;0) Hold fast, hvor ser I glade og trætte ud - sov godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en lang rejse, men er godt ankommet nu. Kys

      Slet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.