fredag den 27. april 2012

Right now

Jeg har ekstremt travlt her for tiden - vi skal snart op til eksamen (min klasse har trukket biologi og historie, wuhu), jeg skal synge på Plænen i Tivoli i morgen med mit performancekor, terminsprøver (fik 10 i matematik, dansk retskrivning + læseprøve og tysk), kick boxing, generelt bare skole og arbejde. Også lidt en undskyldning for mit ikke-eksisterende bloggeri. Jeg beklager.

Der er en anonym, der har spurgt mig inde på min formspring, om jeg ikke kunne lave et indlæg om gode blogge, som jeg læser. Så det vil jeg (selvfølgelig) gøre inde for de nærmeste dage. I må endelig skrive ønsker til indlæg på min form, også anonymt, hvis det er det, I føler for.

På tirsdag i næste, næste uge skal jeg klippes og farve farve mine lyse striper op, og jeg skal nok få en veninde til at tage et par før/efter billeder af mig.


1 kommentar:

  1. jeg ville gerne se flere billeder "på farten", altså uden opstilling, bare flygtige billeder af steder og personer, impulsivt og overraskende. det er du nemlig rigtig god til :)

    SvarSlet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.