fredag den 27. april 2012

New York

Som I nok har bemærket, arbejder jeg ihærdigt med mit layout. Det ændres hele tiden, for jeg prøver at finde det perfekte, hvilket jeg ikke finder helt nemt.

Men som jeg lovede, er her nogle billeder fra New York, som jeg indtog i påskeferien.
Aldrig har jeg oplevet noget som New York. Aldrig. Jeg blev fra første øjekast tryllebundet af menneskerne, kulturen, pulsen, bygningerne og ikke mindst Central Park, hvor vi spiste lækker take-away sushi og pizza. Selvfølgelig besøgte vi også alle turist attraktionerne som Empire State Building, Rockefeller, Times Square, Museum of Modern Art, Fifth Avenue, Guggenheim Museum og Soho. Vi boede midt i mellem Times Square og Central Park - fantastisk placering.

New York er bare stedet!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.