søndag den 29. april 2012

When we sing


I går, lørdag, stod programmet så på optræden på Plænen i Tivoli med mit skønne performancekor. Og som sendt fra himmelen skinnede solen netop, da vi trådte op på scenen. Vores optræden var gennemført hele vejen igennem, og nøj, hvor blev der klappet efter hver sang. Lidt stolt må man jo gerne være en gang i mellem. Inden vores optræden, spiste min veninde, Laura, og jeg en lækker frokost og en dejlig candyfloss. Så fik jeg lige det på samvittigheden... Men det var en virkelig vellykket dag, som jeg vil se tilbage på med et smil på læben.








1 kommentar:

  1. Hej..
    Super fin blog du har! Jeg er blevet fast læser, så jeg tænkte på om du ville blive det samme hos mig?:-)

    Knus Sarah:-)

    http://sarah-kathrine.blogspot.com/

    SvarSlet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.