tirsdag den 5. marts 2013

SLØRET

Det hele kører rundt pt. Det stod på ACT-prøve idag, hvor jeg havde en ganske fornuftig strategi: svare på hele lortet uden at kigge på spørgsmålene. Hele testen er til de colleges, som alle de andre juniors søger ind på. Nu står det jo sådan til, jeg ikke skal i gym i staterne, og jeg har jo slet ikke taget de klasser, som alle de andre har, men jeg tog den alligevel, da skolen bliver betalt for, hvor mange elever, der tager den. Den eneste sektion, jeg rent faktisk fokuserede på, var essays. Og lidt matematik. Det var slet ikke så slemt, faktisk. Og jeg, der troede, jeg var snothamrende dum. Min matematik klasse går af helveds til, mildest talt. Men det betyder intet, for jeg klarer mig, som jeg skal i de andre klasser. På lørdag skal jeg synge min første klassiske sang foran en dommer, der er lærer på et college her. Det skulle være ret stort. Det har sørme også bare at være godt, for de 10 minutter, jeg får til rådighed, koster $15. Værtsmama var gavmild og betalte. Hun tager til Texas denne fredag i en uge for at finde et hus der, da hun flytter tilbage dertil til sommer, når jeg ikke er her længere. Karakterer bliver givet på torsdag, men vi får først vores karakterblad i næste uge. Søvnmangle. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.