lørdag den 23. marts 2013

PARTY

I går aftes havde jeg min 17 års fødselsdagsfest. Vi spiste god mad, dansede vores rumper af, snakkede, spiste kage og sang. Jeg havde de dejligste gæster med mig. Bethe, Jen, Frederikke, Pernille, Gigi, Sine, Claudia, Morgan, Romel, Rebekah, Kymber, Julie, Bobby, Paige, Judy, Dusty, Kirsten, Alison, Bella, Charles, Mary-Kate, Emily og Jenna. De skønneste venner. Jeg har bemærket at rigtig mange amerikanere aflyser i sidste sekund, hvilket jeg godt kunne mærke, da jeg 28 havde sagt de mødte op, men kun 23 mødte op. Nogle meldte ikke engang afbud. Men det var for vildt. Jeg vil lave en video med de gaver, jeg fik. Jeg havde en gæstebog, hvor folk skrev en lille hilsen. Den kiggede jeg igennem i dag, og ej, hvor den varmede mit hjerte. Sådan en fest får dig virkelig til at have det godt med dig selv. Du føler dig værdsat og ønsket. Jeg bar min sorte, glimende kjole med mine flotte, høje sko, der passede så fint til mine sølvsmykker, der virkelig friskede hele mit outfit op. Make uppen og hårede stod jeg selv for. Tiaraen gav min værtsmor mig til mig på min faktistiske fødselsdag, og den passede jo perfekt til min kjole og smykker, så den proppede jeg på toppen af mit hovede. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.