onsdag den 20. marts 2013

17


D. 26/02/13
Min dag startede ud fantastisk. Freddie, Sine, Jen (min kontaktperson) og min værtsmor vækkede mig med sang, for det er jo tradition i mit lille hjem i DK. Jeg rejser mig fra sengen, klokken har ikke engang slået 5.40 endnu, men jeg er forholdsvis frisk, selvom jeg ikke havde fået meget søvn den nat. Det var meningen, jeg skulle have Skypet med mine forældre kl. 01.00, men jeg vågnede ikke af min alarm, og da jeg ved et tilfælde vågner op kl. 01.45, så skynder jeg mig at trække min iPhone frem og snakke med dem for et par minutter. Det var slet ikke så hårdt, som jeg havde forventet. Klokken blev 3, og jeg kunne stadig høre min værtsmor rumstere inde i stuen. Det var, fordi hun havde brugt hele natten på at pynte stuen op. Ene mand... Eller kvinde. Gaver var der på bordet, og jeg blev blandt andet begavet med en Mini iPad, som jeg sidder med på første billede, fra min værtsmor. Det blev tid til skole, jeg fik mig min sædvanlige smoothie, og jeg tog mig den frihed at komme lidt for sent til Algebra 2, som er en dræber. Tiden løb heldig stærkt, og skolen var ovre. Dog fik jeg gaver fra folk, jeg ikke kendte, men de kendte mig, så jeg lod bare som ingen ting. Snuden vendte hjemad med Julie og Romel på bagsædet. Vi hyggede og snakkede og spiste nachos, indtil vi tog på Buffalo Wild Wings med min værtsmor og Freddie. Derefter stod det på kage med is og chokolade sovs hos mig. Romel og Julie blev natten over. Vi stod sent op, spiste et ton bacon og pandekager, og havde kun en halv dag tilbage af skolen.
Denne fredag - dvs i morgen - holder jeg fødselsdagsfest. Hvis I har en flybillet herover, så er I mere end velkomne til at komme forbi. Billeder følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.