søndag den 27. januar 2013

Winter ball

Winter ball var i går. Havde en skøn aften i selskab med mine venner. Mandy og jeg brugte hele dagen på at gøre os klar, for så at blive samlet op af hendes kæreste, hvorefter vi tog billeder og tog ud at spise. Der blevet taget chancer, da vi tændte op for krøllejernet, for det har jeg aldrig prøvet før. Et fint resultat. Hvertfald, jeg fik rystet måsen til et par sange, men jeg holde nu altså bare mest af at have en hyggelig samtale. Dog fik jeg en kompliment eller to for mine små rykkende bevægelser. Lige nu er jeg tom for følelser. Tænker lidt på at lave en videoblog om det, men jeg ved sgu ikke. Alt, jeg skriver lige nu, giver ingen mening i mit hovede, og jeg vil bare sove og holdes om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.