torsdag den 24. januar 2013

OPTURE OG NEDTURE



Dagens opture:
Første dag af 2nd semester
Så alle mine venner igen efter en dejlig lang weekend på 5 dage
Det er allerede torsdag, og i morgen er det sidste dag inden weekend
Modtog en pakke fra mine forældre, der vil hjælpe mig rigtig meget
Hyggede med en sød veninde efter skole
Jeg fandt ud af, jeg har 1st lunch
Winterball om 2 dage
2 klasser (måske 3) med Julie
Venner, der opmuntre mig
Den fact, jeg måske kan tilbringe tid i hallen ovenover hverdag 
(Ja venner,  I hørte rigtigt! Jeg har søgt om at få en idrætsklasse!)
Jeg har ansøgt om at skifte to klasser (kor og AP government)
Der vil måske stå AP Psykologi på mit skema

Dagens nedture:
Første dag af 2nd semester
Kæmpe skænderi med Romel 
(Jeg ved godt, dette egentlig ikke hører til på bloggen, men det har haft en kæmpe indvirkning på min dag)
1st period, hvor ingen talte til mig
AP Government (2nd period), hvor jeg ikke forstod et ord
Har fået en sygt nedern klasse (3rd period) med freshmen (som alle er omkring de 14 år)


Hvad syntes I om et indlæg som dette?

Husk at stille et spørgsmål i min spørgerunde her.

2 kommentarer:

  1. TAG AP PSYCHOLOGY DET ER SÅÅÅÅ SPÆNDENDE

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg nyder rigtig godt af den klasse! Vi ses snart!

      Slet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.