lørdag den 19. januar 2013

NEW START

Næste uge bliver spændende, for så begynder et nyt semester, hvilket jeg ikke helt ved, hvordan jeg har det med, da jeg har fået nogle virkelig dyrebare venskaber med nogle venner i de klasser, som jeg havde i det semester, som vi lige har passeret. På den ene side er jeg vildt begejstret for mit nye skema, da jeg får nogle fede klasser, der i blandt AP Government, som egentlig bare er samfundsfag på højt niveau. Forskellen på den her klasse og den samfundsfags klasse, jeg lige har haft, er, der ingen tests er, hvilket nok vil gøre det meget lettere for mig, da jeg føler mig langt mere selvsikker, når det kommer til det mundtlige. Også fordi den anden klasse egentlig var mere læring om amerikanske system end at udtrykke vores meninger og debatere, som jo er min main reason, hvorfor jeg rigtig godt kan lide samfundsfag. Øjenåbneren, når jeg høre andre folks meninger og syn på ting. Det kommende semester bliver dog også et hårdere semester, da jeg nu får nogle seriøse klasser. Den tid, den sorg. Men på den anden side, bliver det jo vildt dejligt at få nye bekendtskaber, som jo automatisk følger med, når du kommer ind i en ny klasse - eller fire! Så gælder det om at få "Hej, jeg hedder Caroline, og jeg er en dansk udvekslingsstudent"-hat på, for så ved folk nemlig, hvem jeg er. Og det er jo en ganske nydelig start. Når jeg engang ved, hvad mit skema er 100%, så skal jeg nok informere jer. Jeg kæmper nemlig stadig bravt for at komme ind i Musical. Men det må tiden vise.
Den upcoming uge bliver nem, for jeg har nemlig fri mandag, tirsdag og onsdag. Livet er skønt!

Husk at stille et spørgsmål i min spørgerunde her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.