fredag den 18. januar 2013

FRIDAY, FRIDAY

Eksamener er overstået, og jeg kan læne mig tilbage med en peel off-ansigtsmaske og "Deep Cleansing Nose Strips"(I bliver nød til at se resultatet), for nu er det fredag. Drama gik stille og roligt, den tog omkring de 10 minutter. Samfundsfag er ikke min stærke side, da jeg ikke forstår halvdelen af mine noter, og hvad der foregår omkring mig, men jeg kom igennem det, og sad tilbage med en følelse af, jeg havde givet nogle kvalificerede svar. Teen Living gik helt galt! De første 60 spørgsmål (ud af 100) havde vi ikke lært om, og jeg havde en svær tid(haha, direkte oversættelse) med at forstå det flere "terms," da det jo er specielle "fagord." Jeg krydser mine fingre, for jeg gjorde mit aller bedste. Virkelig. Puha. Så blev det fredag, og kor stod på skemaet, og det nød jeg. Hvert spørgsmål blev besvaret med selvtillid, så det er jo lige i skabet. Skolen sluttede klokken 11.30, ligesom den har gjort alle eksamensdagene. Så gik turen hjemad, hvor jeg Skypede med min søde familie, for i dag er det min morfars fødselsdag. Han fyldte vidst 25, eller cirka der omkring. Det var rigtig dejligt at se ham igen, da jeg ikke har set ham særlig meget, siden jeg har taget afsted. Tiden fløj afsted, og før jeg vidste af det, havde min familie og jeg snakket i en halvanden time. Hvor er det vildt! Der er en intet bedre end en dansk samtale med mine kære. Det er så beroligende for hjernen, I har ingen idé. Så blev Pitch Perfect sat på til aftenhygge, som endte ud i en dyb snak med min værtsmor. Dem har vi rigtig mange af. Det er noget, jeg nyder rigtig godt af!

Husk at stille et spørgsmål i min spørgerunde.

2 kommentarer:

  1. Super flot billed... men er det ikke af Lyngby Sø?

    SvarSlet
  2. Mange tak, og jo, du ramte helt plet.

    SvarSlet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.