fredag den 11. januar 2013

IT'S FRIDAY

Fredag. Endelig weekend. Sørme også på tide. Denne her uge har været lang, men på den gode måde. Vi har opsummering på alt det, vi har lært det sidste år, og så er eksamenerne jo i næste uge. Can you believe, de ingen læseferie har? Intet vidunder, hvis jeg failer alle mine klasser. Tirsdag har jeg dramaeksamen, lyder lettere end det er, onsdag har jeg Civics and Economics, torsdag Teen Living, som også lyder enormt nemt, men der er meget at huske, også endelig kor, som faktisk er musikteori, som jeg bider mig selv lidt i tungen over, på fredag. Det bliver en interessant uge, men jeg skal nok opdatere jer løbende. Her til venstre ser I et billede af mig og søde Anna i vores Teen Living klasse. Siger lidt om, hvor seriøst vi tager det.
I dag blev jeg "early check out," da jeg skulle til lægen. Jeg ved ikke, om jeg har fortalt jer det, men jeg har ikke kunne føle en kæmpe del af mit højre ben i over to uger nu. Det er virkelig skræmmende, da det er følelsesløst. Jeg har nu TO GANGE forsøgt at gå til en læge, men den første ville ikke tage mig, selvom jeg havde en tid hos hende og alt muligt, fordi "Ups, vi glemte, vi ikke tager klienter under alderen 18!" og den anden var bare en kæmpe idiot, der bare ikke kunne "care less." Altså helt ærligt! Jeg beklager, jeg taler så grimt, men det er en smule frustrerende, jeg ikke kan føle en del af mit ben, og at lægen så bare siger, "Jamen, du skal da bare strække ud!" Helt ærligt manner. Jeg har da mine skrækscenarier, da min diæt her er meget anderledes, fra hvad jeg normalt spiser i Danmark. Her er der langt mere sukker og fedt, det er bare ikke lige så godt for dig. Jeg har taget på, ja, men dette år skulle jo nok helst ikke havde en påvirkning på min krop i fremtiden. Hvertfald ikke på den dårlige måde. Jeg har jo heller ikke bevæget mig særlig meget, så jeg er ved at blive en smule bekymret. Lige nu frygter jeg det værste og håber på det bedste. Mine fødder sover enormt nemt. 5 minutter i skrædderstilling, og de sover endda så meget, at jeg ikke kan stå op. Jeg mister balancen og må holde fast til noget igen, indtil cirkulationerne endelig er i gang igen. Puha. Men jeg er glad. Rigtig glad! Jeg planlægger at få ordnet negle snart, min værtsmor har købt billet til en koncert til os, som en overraskelse, også har jeg lige købt årsbog. Vi udvekslingsstudenter har endda fået vores egen side i årsbogen! Er det ikke vildt?! Det betyder enormt meget for mig, da jeg jo gerne vil have haft sat et præg på Swansboro High School. Føle, jeg havde en indflydelse på stedet. At jeg ikke bare lige sådan bliver glemt. Nu er jeg klar til at puttesove. Smil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.