mandag den 14. januar 2013

EN SVÆR BESLUTNING

Jeg fandt lige dette stykke, som jeg skrev dagen efter, jeg skiftede familie. Det er allerede en og halv måned siden nu, tiden flyver!

"Det er vel ikke svært at se på mig, hvor smadret og træt jeg er. Jeg har haft nogle svære dage bag mig. I går aftes, havde vi et familiemøde i min værtsfamilie, da jeg i en længere periode har haft tænkt rigtig meget på at skifte. Mandag aften fik jeg endelig taget mig mod til at ringe til min kontaktperson. Jeg fortalte hende mine grunde til, hvorfor jeg så gerne vil flytte, og vi aftalte at få stablet et familiemøde på benene. Det endte ud i, jeg valgte at skifte familie. 

Det var, for mig, et meget følelsesladet møde, men jeg fik mere eller finde sagt, hvad jeg havde på hjertet. Dog var jeg ekstremt stresset, så jeg gik flere gange helt kold. Det var en ubehagelig oplevelse, som jeg helt klart helst ville have været foruden, men jeg er også rigtig glad for, jeg gik igennem det."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.