torsdag den 20. december 2012

PROUD TO BE A PIRATE

"Nearly 1,060 students at Swansboro High School showed up in green and white for an optional event to honor those lost in the Sandy Hook Elementary School tragedy. The tribute included a student-led moment of silence. The school says they raised $1,000 for the families affected by the tragedy."

En af de dollars var mine!
Jeg ved ikke, om I har hørt om det, men fredag skete en tragedie. En 20-årig mand skød 20 hjælpeløse børn i alderen fra 5-6 år, seks lærere og begik selvmord, hvor han forinden havde myrdet sin mor. I dag lavede vi endda en øvelse på min skole, hvis det nu skulle gå hen at ske på min skole, hvilket jeg stærkt tvivler på. Men man skal jo aldrig sige aldrig. 

Det er dog tragisk at tænke på, alle de liv, der er gået til spilde. I denne sag tror jeg på, " it happend for a reason." Normalt er jeg ikke særlig religiøs, men jeg håber og tror på, Gud har haft en finger med i spillet. Alt andet ville da være for sørgerligt.
For nærmere detaljer om sagen, kan I læse en artikel om det her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.