mandag den 31. december 2012

Happy New Year

"My year has been amazing, rough, incredible, wonderful and heartbreaking. It has been giving me a lot of new friendships, I have left my family and all my friends in Denmark. It has been a weird year. But so far one of the best in my life. It was the 8/8/12 I took my life's biggest step into a fairytale. A year to the United States of America. I can proudly say that it was the greatest decision I've ever made. Happy New Year everybody. I hope this year will bring you smile and tears but most of all new experiences and let it be even better than the year we are about to leave."



Det var en facebook opdatering, jeg skrev for lidt siden. Den beskriver perfekt, hvor skønt, tragisk, fantastisk, hårdt, minderigt, hjerteskærende, latterfuldt, belærende, udfordrende, udforskende og turbulent dette år har været for mig. De bedste beslutninger, jeg har taget dette år, var at tage afsted til USA og skifte værtsfamilie. Det er begge noget, der har bragt mig en masse glæde, og det er beslutninger, som jeg ikke fortryder det mindste. Det kommende år vil bringe med både sorg og glæde på samme tid, da jeg forlader mig kære i USA, for at tage tilbage til mine elskede i Danmark. Det er noget, jeg ser frem til og frygter. Jeg har allerede så mange vigtige person her, som jeg så nødig vil forlade. Men jeg har stadig uendelig meget at komme hjem til. I aftes Skypede jeg lidt over en time med min dejlige familie, og jeg Skypede med min søde skat, Karo. De er blot nogle af de få personer, som jeg ville gøre alt for at have med mig her til aften. Vi så "kuglen" falde ned på Times Square i New York på tv. Ikke en aften med fuld tjubang, men det var rigtig dejligt for mig. Jeg vil nu smutte i seng, for første gang i år. Hihi. Så spøgefuld. Godt nytår, jeg ønsker jer alt det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.