onsdag den 5. december 2012

Good & Plenty

Jeg har fundet min redning. Good & Plenty smager præcis som lakrids! Pakken jeg holder kostede kun $1,50, hvilket svarer til omkring de 10 kr. Pakken holder hvertfald et par dage. Min søde veninde, Laura, valgte at købe sådan en pakke til mig, da jeg havde gået rundt og drømt om lakrids i en længere periode. Også er det jo også et plus, at det er fedtfrit ;-) Men der er rigeligt med kalorier og sukker i, nu hvor jeg sidder og tjekker pakken... Men who cares?

I dag skal jeg ud og købe mad ind. Jeg har lavet en lille liste i mit hovede, som mest består af frugt, frugt, frugt, smoothie og oreos. Måske bliver det også til en cola. Det er skønt at kunne bruge undskyldningen, at det er en anden mad kultur, og jeg selvfølgelig bliver nød til at prøve den og følge den. Underligt nok har jeg slet ikke taget på. Men bare vent at se. Når jeg træder ud af flyveren i Danmark, vil jeg være et flæskebjerg. Så er det heldig min veninde, Karo, allerede har bestilt en kran til mig. Så kærlige venner, jeg har mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.