tirsdag den 6. november 2012

SANDY

Orkanen Sandy ramte også lille Onslow County (det område jeg lever i), dog for et godt stykke tid siden nu. Den eneste måde vi var påvirket af Sandy var, der var nogle fantastiske og friske bølger. Vejret var vredt, og ligeså var havet. Jeg fik ikke engang mulighed for at få fri fra skole, da den ikke ramte os hårdt nok. Jeg beklager mig ikke, men en dag fri fra skole havde jeg nu heller ikke beklaget mig over! Vi fik dog os også en ordentlig skyller, da vi blev ramt af orkanens arme. Vejret her er ved at blive godt køligt! I dag blev det kun op til 9 grader. Puha. Bladene på træerne er endelig ved at slå over i en orange-gullig farve, der minder mig en smule om Danmark. Jeg har ikke det vilde hjemve faktisk. Det er skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.