torsdag den 8. november 2012

INTERNATIONAL "HUG AN EXCHANGE STUDENT"-DAY

I dag var en herlig dag! Da det netop var International "Hug an exchangestudent"-day, så fik jeg krammet virkelig igennem i dag. Jeg har de sødeste venner. Når hjemveen rammer, eller hvis jeg bare er i et lort humør, så er de altid klar på at muntre mig op på de mest mærkværdigste måder. Skole er bare fantastisk! Jeg har allerede fået en god håndfuld venner, der er overbeviste om, de da selvfølgelig skal med mig hjem til Danmark og bo. Lad dem nu bare drømme... Jeg er ikke helt sikker på, der er plads til mange igen. De skide amerikanere...

Denne weekend byder på, Julie skifter familie, så jeg skal måske hjælpe hende med at pakke, også skal vi over til Amanda og spise dansk mad, for hun har nemlig nogle danske rødder. Det bliver herligt! Til Thanksgiving tager Familien Woosley (Ja, jeg er nu også en Woosley!) til Ohio. Så kan jeg sætte tjek ved, jeg har været i 3 stater; North Carolina, New York og Ohio. Sådan man!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.