onsdag den 17. oktober 2012

UPDATE

Jeg kiggede lige på videoen, som jeg lagde ud i forgårs; Hold da op, hvor jeg dog plapre derud af! Det er vidst heller ikke en hemmelighed længere, at jeg bliver dårligere og dårligere til dansk. Jeg tog faktisk mig selv i flere gange at være nød til at oversætte fra engelsk til dansk, hvor pinligt altså. Det bliver bare blot endnu mere akavet, at jeg ikke finder det akavet at snakke til et kamera... Men øj, hvor de likes bare varmer - tusinde tak!

I dag har været en god dag. En rolig dag. Jeg fik mit homeroom i går, som er musik - jeg er lykkelig, ja! Derud over, så havde vi en dejlig halv dag, hvilket betød skolen kun var fra 07.15-11.00! Ja, vi møder nemlig klokken lort, det er en "pain in the ass"(undskyld, men det er ikke ligefrem en fornøjelse...), især fordi jeg alligvel altid ender med at være hjemme ved omkring klokken 16 anyway. Dog fik jeg dummet mig; i al min begejstring ville jeg selvfølgelig vise mine kammerater i Teen Living, hvor jeg bor, så jeg styrter ind på Google Maps, skriver min adresse, vælger Street View også rammer hjemveen mig ellers, da jeg ser min have, vinduet til mit værelse, det grønne græs, gyngestativet og bare at nyde solen på terrassen. Jeg kneb en tårer, men fik dog samlet mig og havde en fantastisk dag, der blandt anden inkluderede en tre timers lur.

Der sker ikke det store her for tiden, jeg slapper af, sover, spiser, går i skole, hænger ud og nyder mit livs største oplevelse til det fuldeste.

I ER FORRESTEN MEGET VELKOMNE TIL AT STEMME I MIN AFSTEMNING TIL HØJRE. DEN LUKKES D. 28/10/12 KL. 20.00(min tid)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.