onsdag den 17. oktober 2012

JAAAA








































Ja, så kom karaktererne i hus, og de var langt over mine forventninger! Jeg har fået 2 x A og 2 x B, hvor det ene kun var 1% fra at være et A, og det andet var blot 3% fra. Det er nemlig et A, hvis du får 93%, hvilket ikke er normalt på andre skoler, hvor man nemlig vil få et A ved blot 90%. Derud over fik jeg for et lille stykke tid siden mit Student ID, og jeg er nogenlunde tilfreds med billedes resultat. Jeg bryder mig dog ikke om den detalje, at jeg ligner en hval, men det kan jeg desværre ikke ændre på. Sengen kalder, selvom jeg fik mig en 3-timers lur efter skole i dag, da den sluttede kl. 11 i dag. Det hjælper lidt på humøret, når jeg ved, folk i DK har ferie og bare slapper af...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.