torsdag den 25. oktober 2012

TANKER

Der sker ikke det vilde lige pt. Jeg føler mig en smule rastløs, jeg føler ikke rigtig for sport (men hvornår har jeg nogensinde gjort det?), og jeg har bare en konstant hovedpine og intet overskud. Et lyspunkt var dog, da jeg fik en pakke hjemmefra! Den var fra mine søde "familie-venner," som havde sendt mig lakrids, magasiner, en lille julekalender, et postkort og et brev fra min dejligeste Louise. Det redde seriøst mit humør. Tusinde tak Søren, Pia og Louise!

Jeg har også fået en dejlig gave fra min søde morfar, og jeg ved, du læser med her, så jeg vil lige benytte mig lejligheden til at sige tusinde millioner tak. Jeg savner dig, din gamle banan, og du må altså passe godt på dig selv. Sgu fandme ;-)

Jeg har allerede fået mig en masse nye venner, jeg er ved at finde frem til de ÆGTE af slagsen. Jeg og Romel skændtes rigtig meget her for tiden, men det hele går jo op og ned, og det ender alligevel med, jeg ikke kan stoppe med at le af, hvor latterlig han er. Han er herlig, den dreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.