mandag den 1. oktober 2012

PJ DAY + fantastiske nyheder!!!

Jeg har haft den lækreste dag. Først og fremmest er det "Spirit Week," hvilket betyder hver dag har et tema. I dag var det Pyjamas Day, og nøj, hvor var det bare lækkert at traske rundt i en pyjamas og være grim hele dagen. Selvom jeg nødig vil se åndssvag ud, så nød jeg det et eller andet sted.

Dette er planen for "Spirit Week":
Monday: PJ Day
Tuesday: Character Day (I kan se mit outfit i morgen!)
Wednesday: Sports/College Day
Thursday: Decade day - Freshmen '50s, Sophomores '60s, Juniors '70s(dette er mig!), Seniors '80s
Friday: School Spirit/Toga Day for Seniors

Men endnu en årsag til min dag har været så fantastisk, er fordi jeg har fået af de store roller i vores Christmas Carol! Jeg skal spille Elizabeth, som er hovedrollens søster. Denne roller inkluderer, jeg dør, overgiver mit barn væk til hovedrollen og kommer tilbage som et spøgelse. Det bliver en kæmpe udfordring. Intet - og jeg mener intet - kan få smilet af mine læber lige nu. Jeg er noget så stolt af mig selv, for jeg gjorde det fandme! På torsdag skal jeg synge til Talent Showet, og jeg er allerede hammer nervøs. Mit hjerte hamrer derud af, hvergang mine tanker falder på det, men jeg skal sgu nok klare det alt sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.