søndag den 28. oktober 2012

HVA' SØREN???







































I dag fik jeg så en cartilidge piercing. Jeg stod ikke op og vidste, jeg ville få den netop i dag, men jeg har længe ønsket mig den. Den er et symbol på mit år som udvekslingsstudent, og selvom det gjorde en smule ondt, så var det 100% smerten værd, selvom den ikke var stor. Denne ørering vil også være et minde og mig og min værtssøster. Historien var egentlig bare, at fordi vi har en orkan over os her for tiden, så havde vi ikke de vilde planer, indtil min værtsmor kommer ind på mit væreselse og spørger om, vi skal gøre "something crazy." Jeg er frisk på det hele, og vi sætter næsen mod centeret, hvor vi ender i en smykkebutik, og min værtsmor siger, "Du ville gerne have dit øre piercet, ik'?" Så jeg endte med at gå hjem med dette fantastiske minde. Og nøj, hvor er jeg glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.