søndag den 7. oktober 2012

En (NY) ven

Så skete det igen. Jeg fået mig endnu en god ven. Jeg mødte Rian i fredags i skolen, hvorefter jeg snakkede rigtig meget med ham til Homecoming. Han er åben, ærlig, morsom og har hjertet på det rette sted. Med det mener jeg, at han bruger rigtig meget af sin fritid på at hjælpe andre mennesker, hvilket jeg har dybt respekt for. Derudover så dyrker han alle tænkelig sports. Vidunderbarn, altså. Men det er faktisk kommet til det punkt, hvor det begynder at blive lidt skræmmende. I fredags til Homecoming, stoppede jeg op et øjeblik og kiggede på ham, og det gik op for mig, at det føltes om, jeg har kendt ham hele livet. En lille smule creepy, faktisk. Men der har ikke været et sekunds akavet stilhed mellem os (hvilket til dels nok også er min indsats, da jeg ikke kan holde kæften lukket). Jeg kan mærke, han og jeg nok skal blive rigtig gode venner. Han har allerede tilbudt, at han gerne vil lære mig at surfe. Som om, det nogensinde kommer til at ende godt. Men jeg har taget JA-hatten på og har takket ja til tilbudet. Mine værtsforældre syntes, det er vildt fedt, han gider bruge tid på at lære mig det, da de, hvertfald min værtsmor, også gerne vil lære det.

Men for lige at runde af omkring Homecoming. Fire ord, der beskriver den amerikanske dansestil: SEX MED TØJ PÅ! Ja, du læste rigtig. Aldrig i mit liv har jeg set noget lignende. Folk prøvede ihærdigt at lære mig deres moves, men jeg takkede pænt nej tak og kørte den danske stil for mig selv. En fest her er helt anderledes fra de derhjemme. Nogle var berusede af diverse rusmidler, der ikke kun inkluderer alkohol, men også en række sager, der kan ryges. Jeg kørte dog på sodavand, is og candyfloss. Gud, hvor jeg dog bliver tyk, haha. Faktisk har jeg tabt mig, siden jeg ankom. Det har noget at gøre med, jeg tildels er mere opmærksom på, hvad jeg propper i munden, men også fordi jeg spiser salat, uden noget, og en kalorielet yoghurt til frokost hver dag og cornflakes til morgenmad. Men jeg må også ærligt indrømme, jeg forkæler mig selv med pizza, chips(av, siger min hud) og lidt af hvert... Jeg smagte Deep Fried Oreos i går, da vi valgte at tage til en Fair, der er et slags vandrende Tivoli. Endnu en amerikans oplevelse, som jeg kan sætte tjek tegn ved! Lyset fra forlystelserne, da mørket lagde sig over os, duften af friture mad over alt, skrig, latter fra alle vinkler, et cirkus med sindssyge tricks, og jeg kunne blive ved. Jeg har det godt.

2 kommentarer:

  1. omg det skete også for dig? freaking ... ja jeg havde hellere ikke forventet det da jeg ankom til dansen. Det var faktisk derfor jeg gerne ville komme i kontakt med dig ahah :) j

    SvarSlet
  2. omggg, han er da pææææn! hehe, håber du har det super caro, glæder mig til at se dig til sommer! :)
    Kunz Amanda

    SvarSlet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.