torsdag den 20. september 2012

Mixed tape


I dag fik jeg rigtig meget hjemve. Den ramte mig, efter jeg havde spist en virkelig usund og klam frokost, for der følte jeg mig virkelig fed og grim, også ville jeg ellers bare hjem og have en kæmpe krammer fra hele familien! Og det kunne ikke gå hurtigt nok. Jeg fik endda reageret så barnligt, at Dalton troede, jeg var blevet sur på ham. Så det undskyldte jeg selvfølgelig for. Dumme mig.

I nat kl. 01 vil mit væggeur ringe, jeg vil rejse mig halvt levende, halvt død fra sengen og Skype med min søster. For hun fylder nemlig år i morgen. Hun bliver hele 7 år! Også får jeg også min skønne morfar at se igen for første gang, siden jeg rejste. Nøj, hvor jeg dog savner ham. Den gamle...... Fnis ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.