mandag den 3. september 2012

En mindre roman

Tiden flyver afsted, når livet går som smurt, og det gør mit liv så sandelig! Skolen er helt fantastisk, og menneskerne endnu bedre! Fagene har jeg jo selv valgt, så skoledagen flyver bare afsted, da jeg har det hammerskægt i alle klasserne. Jeg har dog valgt at skifte Cooking class til Teen Living, da Cooking class berørte og fokuserede på nogle aspekter, som jeg ikke fandt særlig interessant. Derunder, hvordan man spiser pænt. Vi skulle da til en form for eksamen i det. Ikke lige min kop te, hvis jeg må være helt ærligt. Så jeg tog et smut forbi kontoret, og de fik tryllet et nyt fag frem på mit skema. Jeg lagde mine odds på Teen Living frem for tøj design og en masse fag, som var så uinteressante, at jeg i skrivende stund ikke engang kan huske dem. Det viser sig, Teen Living er helt tilbagelænet, så det vil jeg helt klart tage som et frirum fra skoledagen - måske det er her, jeg kan score mit første A? Det må tiden vise.

Der er sket så mange ting på blot en uge, så jeg slet ikke ved, hvor jeg skal begynde og ende. Min første dag var faktisk ikke så hektisk, som jeg havde frygtet. Jeg stillede mig smilende og udadvendt op foran næsten alle klasserne og fik præsenteret mig selv. Folks ansigtsudtryk, når jeg fortæller, hvor jeg er fra, er uvurderligt! Jeg har allerede fået mig en masse søde venner, veninder og bekendte, der er meget interesserede i mig og min baggrund. Men den første lunch var dog ikke en succes. Jeg vandrede munder ind i spise salen, da jeg så erfarer, jeg ingen kender. Da jeg netop havde Cooking class som 3rd period, så havde jeg 3rd lunch. Jeg får stillet mig forvirret, og en smule ved siden af mig selv, hen i køen, mens jeg venter sultent på min frokost. Sikke en kulturoplevelse! Med andre ord: det var noget værre lort. Ihærdigt aktiverer jeg min censor, i håb om at genkende et ansigt eller to. Det mislykkedes. Det ender dog med, min madlavningslærer får placeret mig hos en sød gruppe tøser. Om aftenen tog vi til et Football Game på skolen. Aldrig har jeg hilst på så mange mennesker! Jeg fik mig en sød ven, Tanner, der fik introduceret mig til så mange mennekser, at det mindst skal tælles på 10 par hænder. Det forårsagde så, jeg kom ud i situationer, hvor folk i de efterfølgende dage hilste sødt på mig, og jeg slet ikke kunne huske, jeg havde mødt dem før. Det er hammer pinligt! Jeg fik dog ændret min lunch til Lunch #2, hvor alle, og helt seriøst alle, mine venner er. Så nu er jeg ikke den ensomme tøs, der sidder alene ovre i hjørnet længere - hallelujah!

Timerne og dagene derefter flyver afsted. Det eneste, jeg i bund og grund skal kæmpe med, er Civics and Economic, som er en form for samfundsfag. Jeg formår dog alligevel at deltage aktivt i klassen ved at perspektivere til Danmarks system og love. For det amerikanske system forstår jeg papand af.
Selvom jeg nødig vil indrømme det, så er den klasse, som jeg er aller gladest for, Drama. Folk er enormt udadvendte og søde. Det er verdens bedste måde at starte dagen ud på. Da jeg dog meldte mig til Drama, vidste jeg dog ikke, man var nødsaget til at deltage i et talent show i Oktober. På enten den ene eller den anden måde - på eller bag scenen. Jeg foretrækker dog klart at stå på scenen, så pt har jeg MEGA krise i min lille kyllinge hjerne, over hvilken sang jeg skal brillere med. Hm.

Ellers har weekenden ellers bare stået på Sleepover med den anden danske pige, Julie, og skønne Mook. Fredag aften var vi alle sammen virkelig kvæstede, så vi spiste bare noget pizza og fik en kæmpe bøtte Ben and Jerry's hver. Jeg kunne dog ikke en gang spise det kvarte af den. (Jeg skal jo også holde mig slank og lækker, fnis) Vi smuttede en tur i centeret, hvor jeg fik inversterede i det sødeste og lækreste kluns! I vil muligvis se billeder i en af de kommende dage. Lørdag aften dog vi på Mc Daddy's, hvor vi blandt andet kørte i Racing Car. Jeg skreg selvfølgelig som et lille barn, og mine øjne må have lyst stort, for jeg var virkelig begejstret over farten. Søndag var det familiedag, og det var som sædvanligt helt vildt hyggeligt!

Dette har været et meget informerende indlæg, og jeg beklager virkelig, jeg ikke har haft skrevet noget mere. Jeg vil klart lægge mere energi i bloggen den følgende uge, men i den uge, vi lige har passeret, valgte jeg at prioritere søvn en smule højere end bloggen. Men jeg er vendt stærkt tilbage - og endnu engang, jeg beklager indlæggets længde og kvalitet.

(TA' FORBEHOLD FOR GRAMMATISKE- OG STAVEFEJL)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.