tirsdag den 4. september 2012

Det kører....



Første dag i skole i denne uge, da det var helligdag i går. Og igen - hvor jeg elsker skole! I dag viste sig at blive en rigtig god dag. Først drama, hvor jeg formåede at gøre mig selv til kæmpe grin foran hele klassen, men den risiko løber man jo, når man træder op på en scene og ind i en anden verden. Jeg tilmeldte mig også tilmeldte mig også Talent Showet 100%, hvor jeg skal synge Set fire to the rain, og min veninde Samantha vil spille klaver til - vi kommer til at fyre den af! Så gik turen til Civics and Economic, hvor jeg blev komplimenteret for mit hår af den her vildt "cute guy"... Det redde lidt min time, da jeg ikke forstod et eneste ord af de, der kom ud af munden på min enormt autentiske lærer, hvis første kommentar var, da timen begyndte, "Det her kommer til at blive helved for dig!" Så jeg fik heldigvis min lærers noter med hjem, så jeg har lige siddet og svedt over de kragetæer, som jeg havde mangen besvær med at læse. Derefter smuttede jeg i Homeroom, som er et slags "frirum". Det er hvertfald sådan, jeg anser det, da jeg ikke foretager mig en hylende fis. Hej mor og far! Der efter spadserede mine yndige ben hen i Teenliving, som er et virkelig hyggefag. Denne uge står programmet på familier, og vi lærer en masse ligegyldige termer for de forskellige former for familier. Endelig smuttede jeg hen i kor, hvor det viste sig, jeg havde fået B i en test - min aller første karakter. Jeg havde nemlig formået at score 88% i noget, som jeg ikke kendte en hylende fis til før mandag. Og ikke nok med det, så var jeg også valgt af klassen som ugens elev! Jeg var pave stolt. Det havde jeg slet ikke regnet med. 

I morgen står programmet på skolefoto, så jeg skal tidligt op og smukkesere mig, da billedet nemlig kommer i årsbogen. Puha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.