lørdag den 25. august 2012

Sikke noget fis....

Min første reaktion ved mine klasser var "FUCK!" Undskyld mit grimme sprog, men det var det første, der fløj gennem hovedet på mig. "Hvor er Musical og Fitness henne?" tænkte jeg straks, mens mine øjne febrilsk ledte efter de to fag. Men de var ikke til at finde. Jeg hæver blikket fra papiret og kigger lidt undrende hen på Kristin, mens jeg spørger, hvorfor der ikke står Musical på mit skema men i stedet Drama, og hvad forskellen er. Min værtsmor svarer så, at Musical var fyldt op, og forskellen mellem Musical og Drama er, man kun spiller til Drama, hvor man også synger til Musical, men at alle skal være med til forestillingen til foråret. Et jag af skuffelse rammer min krop, og jeg må flygte til mit værelse, hvor jeg så kan lukke alle de tårer, jeg holder tilbage, ud. Verden bryder helt sammen. Da jeg kigger mig selv i spejlet et øjeblik efter, ser jeg helt opløst ud, og jeg går i panik, da vi om et øjeblik skal ud at spise. Jeg har ikke lyst til at tale om det med mine værtsforældre, så jeg sender en besked til Mook, om hun ikke var sød at komme ind på mit værelse, og inden længe dukker hendes ansigt op i døren, der bliver helt forskrækket over, hvor opløst i gråd, jeg er. Hun siger, det hele nok skal gå og giver mig et klem. Det hjælper lidt. Men jeg bliver ved med at få tårer i øjnene over, hvor skuffet og vred jeg er over, jeg ikke fik Musical. Grunden til jeg ville være med til forestillingen var jo netop, fordi jeg gerne ville synge. For spille, ja, det er jeg ikke ligefrem verdensmester i, eller noget som helst i nærheden af. Lige ud; jeg sutter til at spille skuespil. Nu fremstår jeg måske som om, jeg er en lille hysterisk møgunge, hvis verden bryder helt sammen, når hun ikke får sin mening, og det jeg måske også. Men grunden til, jeg netop bliver så vred er, at hvis de folk, der laver skemaerne, bare havde haft mit skema i orden i tirsdags, hvor alle andre fik deres, så havde jeg muligvis haft fået musical. Men nej. Fordi der manglede et papir fra YFU, som det viste sig, de alligevel havde, de åndsboller, så kunne de ikke lave mit skema. Første gang vi dukkede op på kontoret var i mandag d. 13, hvilket er 12 dage siden. I kan læse indlægget her. Og de finder selvfølgelig først ud af, det papir fra YFU "mangler,"den tirsdag hvor vi tropper op for at få vores skema. Det er for dårligt, efter min mening! Sikke noget møg, øv, øv og tusinde gange øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.