mandag den 20. august 2012

Hvad kan jeg sige?

De seneste dage har jeg ikke været specielt aktiv. Dagene flyder lidt sammen, og i går endte ud i, jeg måtte sove i min værtssøster seng sammen med Haley og Ana, da vi havde set en mindre hyggelig film om psykisk nedbrydelse af menneskets hjerne. Filmen inkluderede også dødsfald, selvmord, spøgelser og en masse ulækre sager, jeg helst vildt fortrænge. Øv...

Jeg har forresten først bemærket i dag, at jeg har fået en masse sår på benene og min hage. De kommer nok fra forleden, da vi var på stranden, og jeg lavede et mindre heldigt stunt med et surfingboard. Nu må I ikke gå rundt og tro, jeg er vildt prof, for det var bare et af de surfboards, hvor man ligger på maven. Vi tager et skridt af gangen. Men mit stunt gik hvertfald ud på, lille Caroline lå på boardet, da en enorm bølge vælger at overfalde søde, ufaglærte Caroline, der straks bliver slynget ned i vandet, skraber sine fine ben mod sandbunden og forårsager en masse grimme sår på hendes perlemorshvide hud. I al sin stunthed formår hun også at lave en ganske yndig, men smertefuld kolbøtte under vands, hvor hun får både vådt hår, som i øvrigt hader, sår på arme og hager - for hun har nemlig flere af slagsen - og vand i hendes lille opstopper tryne. Det var en mindre heldig historie fra Carolines side af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.