tirsdag den 14. august 2012

Dagens køb

Så fik jeg købt min amerikanske telefon, da min danske ikke fungerer i USA. Og det blev en..... HTC one. Jeg har aldrig prøvet det styresystem før, og det er en kæmpe omvæltning fra min tidligere telefon. Men så lærer jeg også det. Jeg har fået et abonnement, så jeg har 300 min. taletid, fri sms og frit internet for 35 dollars om måneden. Det vil sige rundt regnet 220 kr. om måneden. Det skulle vidst være et rimelig godt kup. 

Jeg har også fået snakket med den anden danske pige, der skal gå på samme skole som jeg selv. Hun hedder Julie, kommer fra Slagelse af og er hammer sød. Vi har snakket lidt om at mødes inden skolen starter, så det håber jeg virkelig bliver til noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.