fredag den 22. februar 2013

116 students, 23 countries


Hawaii was AMAZING. 116 studenter samlet på et hotel i paradis. Sol, sommer, surfing, hiking, mad, shopping (en masse...), Luau, som er en Hawaiiansk fest, snorkling, sejltur, Pearl Harbor, lang flyvetur til og fra Hawaii, nye mennesker, ubeskrivelige øjeblikke, strande, the Shaka sign(hang loose), varme nætter i baren med mine venner, billeder, det blå vand, den første aften, hvor alle mine danske venner løb op og krammede mig, roommates, hvis navne, jeg ikke huske.
Alt i alt en fantastisk uge.

Den seneste tid har været inkluderet jetlag, make up work for klasserne, dårlige karakterer, stress, men er nu fyldt med smil, latter, glæde, stadig dårlige karakterer, venner, en sød en, og en ginger, der fortalte mig, jeg er hot... Skal lige pointere, det er en tøs. Så er det oplevet. 

Glæder mig til på tirsdag, hvor jeg fylder 17. Det bliver hårdt mht til hjemve, men jeg glæder mig også. Vi har også snakket om en fest. Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.