torsdag den 31. januar 2013

WELL GUYS

Har fået ordnet negle, klippet håret, købte de sidste sager, også er jeg bare klar til Hawaii i morgen, lørdag. Fik endelig en pakke, der har været ventet, med en super sød kjole. Det er toppen af kjolen, som I kan se på billedet, som er taget i dag. Den får slet ikke lov til at træde i kræft på billedet, da den er dækket af sort/hvid print forneden, super læksi. Også en rigtig pæn ryg, som vi vil godt kan definere åben.

Skolen i dag var faktisk rigtig god. Jeg har (endelig) fået nogle klasser, som jeg kan følge med i, og hvor jeg ikke føler mig som en social amøbe, hvilket jo gør jeg nyder langt mere. Kontoret var godt nok ikke tilfreds med mig efter alt det, hvilket er ganske forståligt. Jeg burde næsten vise jer, hvordan mit skema har forandret de sidste 6 dage. I vil kunne forstå, når I ser det. Normalt skifter de slet ikke skemaet, hvilket jeg ikke forstår hvorfor. Sengen kalder, for i morgen må jeg igen trække mig op af sengen klokken 05.40 - jeg kan næsten sige mig selv, I ikke er misundelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.