torsdag den 10. januar 2013

5 måneder

(SKREVET D. 8/1/13)

Har fejret mine 5 måneder i USA med en løbetur. Jeg er i elendig form, det er pinligt. Men det overrasker faktisk ikke, da jeg intet sport har dyrket, siden jeg kom her. Et mirakel, jeg ikke er blevet federe. Dog er jeg stolt over, jeg kom ud at løbe, da jeg ikke ligefrem er et sportsmenneske. Jeg nyder rigtig meget at ligge på sofaen med en kold cola og en pose slik. Det med lige at tage mig en frisk løbetur er ikke noget, jeg sætter højt på min prioritetsliste. Synd, ville det hvertfald være at sige. I dag var stille og rolig. Intet stort. Vi er ved at forberede vores eksamener i næste uge. Det ved jeg ikke lige, hvordan jeg har det med. Når (eller hvis) jeg studerer, så har jeg svært ved at fokusere. Til min folkeskole eksamen, hjalp min dejlige forældre forældre mig med at sætte mig ned og få tingene lært. Dem har jeg desværre ikke til rådighed herovre. Så jeg må bide i det sure æble og selv presse mig selv til at lave noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.