torsdag den 6. december 2012

MIN DAG

Kører rigtig "billede i spejlet"-stilen, men det var den eneste måde, jeg kunne få taget et anstændigt billede af min nye kjole - dog ser jeg mindre fornøjet ud. Jeg er SÅ glad for den. Min første rigtige "formelle kjole." Super enkel. Jeg skal have den på i næste weekend, når jeg smutter til New Bern, da jeg skal til et "Marine Ball." Det bliver en fed oplevelse med nogle søde tøser fra Drama. I dag har været en rigtig god dag. Jeg fik at vide, jeg kan komme i skole i morgen, jeg fik bestilt tid til frisøren, og min søde "midlertidige værtsmor" har insisteret at skulle betale for det, (hun er noget af det sødeste, der findes), jeg har fået købt min flotte kjole her til venstre, og jeg fik købt min julegave fra mor og far. Ja, vi må jo finde på alternativer, nu når jeg sidder på den anden side af jorden. I kan se min gave fra dem efter jul, da jeg nemlig skal pakke den ind og åbne den op sammen med de andre gaver til jul. Jeg er virkelig begejstret og kan slet ikke "calm down," da jeg er så spændt på i morgen. Det er kun Julie, den anden danske udvekslingsstudent, og Romel, min bedsteven, der ved jeg dukker op. Der har været mange rygter om, hvor jeg har været, så det bliver sjovt bare at dukke op igen i morgen. Nu vil jeg spise is - er på kur, I ve'....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.