søndag den 16. december 2012

HALLELUJAH

Jeg burde sove, lave lektier, eller bare et eller andet konstruktivt, men jeg skal bare fortælle jer noget!

Min weekend har været skøn. Efter skole fredag satte vi næsen mod New Bern, hvor jeg var til Marine Ball. En oplevelse, jeg med garanti vil huske. Dog var jeg træt efter en lang uge med skole, så jeg faldt faktisk i søvn gennem Ceremonien. Hvor pinligt. Men I kan altså ikke blame mig, jeg har jo været vant til at vågne op klokken 1pm, da jeg ikke gik i skole, så det har været lidt af en omvæltning for mig. Til "ballen" blev jeg lagt an på af en 54 årig mand, der åbenbart regnede med, "Jeg skulle med ham hjem," og en gruppe unge marines, der vendte sig om efter mig. Oh yes. Jeg var også ganske tilfreds med, hvordan jeg så ud, hvis jeg nu skal være helt ærlig. En skøn aften.
Lørdag blev Romel natten over. Der var dog noget drama med nogle tøser fra skolen, som vi helt klart kunne have været foruden, men det kom vi stærkt igennem.
I dag søndag (som faktisk er min værtsmors 50 års fødselsdag) fik jeg fantastiske nyheder, som er grunden til dette indlæg: 
JEG HAR FÅET ET PERMANENT STED AT BO! + DET ER 99.99% SIKKER, JEG KAN BLIVE PÅ MIN GAMLE SKOLE.
Skolemenneskerne havde nemlig lige glemt den lille detalje, at jeg er en udvekslingsstudent, så de vil lade mig blive på min gamle skole, selvom jeg bor hos en dame i Jacksonville. Hun var egentlig kun suppose to be min emergency family for et par uger, men vi har en faktisk kemi. Hun er det dejligste menneske, der kun fortjener det aller bedste. Hun sagde, hun er så taknemmelig for, jeg må blive hos hende. At det er den bedste fødselsdaggave, hun fik.

Hvis der er en Gud deroppe; TAK! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.