søndag den 11. november 2012

SMILE



Jaaa, hvor alting kører. Har lige bestilt mine babyer, som I kan se her. De ville komme ind af døren d. 19. november... Jeg kan ikke vente! De er super søde og stilede, men de ryger ikke sådan lige af mode. I morgen, mandag, har jeg en fridag, hvilket passer mig udemærket, da min krop har valgt at ligge sig syg, nu når vejret endelig er lækkert. Vi har ramt de 22 grader i dag. Pis og papir, altså.  Billedet ovenover er taget på Tryon Palace. Det er et virkelig smukt sted, der ligger i byen, hvor Peopsi oprindeligt blev brygget. Jeg har også fået tilmeldt mig to ture med YFU. En til Hawaii med mine søde YFU-soul mates ((Philip, Benedicte og Emma!), og en tur til New York.
Der sker vildt meget pt, både godt og skidt, men mest godt. Det har været årsagen til den manglende aktivitet. Jeg håber, jeg får mulighed for at lave en videoblog en af de følgende dage, hvor jeg få opsummeret hele min situation en smule. Nu hvor jeg faktisk sidder her, skriver og funderer, kan jeg ikke forstå, jeg ikke har følt mig inspireret, da jeg faktisk har oplevet en hel del. En drøm, Valget, Field trio med kor, mine (billige) hårprodukter, der virker, lige som de skal, bare en opdateribg om, hvad der er sket, hvad der foregår, og hvad min nærmeste fremtid bringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.