onsdag den 14. november 2012

JULIE

Dette her er Julie. Hun er også en dansk udvekslingsstudent, der går på Swansboro High School. Før vi kom her, havde vi ingen idé om, hinanden eksisterede. Vi havde ingen idé om, vi ville gå på den samme skole, få de samme venner og begge opleve et kæmpe eventyr - sammen. Men nu er hun blevet en af mine aller nærmeste veninder. Da jeg først fik at vide, der ville være en anden dansk udvekslingsstudent på min skole blev jeg en smule skuffet. Jeg ville jo gerne være speciel og ene! Jeg fik endda sagt til min mor, "Jeg er her jo ikke for at få danske venner!" Men det tager jeg i mig igen. Julie har reddet mig en million gange, selvom vi kun har kendt hinanden i 3 måneder. Vi blev lynhurtigt virkelig tætte - vi er jo hinandens eneste danske. Men heldigvis bor Julie og jeg heller ikke særlig langt fra hinanden i Danmark! Julie bor et sted i Slagelse. Så det her er et skud ud til min søde veninde Julie, hvis blog I kan læse her. Hun har også valgt at blogge om hendes ophold i the United States. Det er morsomt så forskellig en oplevelse, vi begge har. Vi er begge unge piger på 16 år fra Sjælland, der går på Swansboro High School. Vi hænger rigtig meget ud, har en masse fælles venner, har en klasse sammen, men alligevel er det slet ikke de samme følelser og oplevelser, vi får os. Julie er guld værd.

2 kommentarer:

  1. Synes det er virkelig fedt at læse om hvordan det er at være udviklinsstudent. (:
    Fed blog. (-;

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din søde kommentar!
      Knus

      Slet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.