lørdag den 20. oktober 2012

POOR GIRL

Følelsen af, når to af mine rigtig gode venner, John og Andrew, ser mig i gangen på vej til klasse, og de så begge styrter hen, nærmest vælter alle menneskerne omkring sig og slår hinanden halvt ihjel, for at se hvem, der først kan give mig et kram. Så føler man sig altså elsket.

I forgårs nat vågnede Mook op kl. 03, og ser en skikkelse, der ligner min værtsmor på en prik, ude på toilettet. Hun står og ordner sit hår, men hun har ikke tændt for lyset. Det bider Mook dog ikke det store i, da hun netop kun er halvvågen, men hun undrer sig dog lidt over, hvad vores værtsmor laver ude på vores toilet, da de aldrig bruger det, men kun deres eget. Også klokken 3 om natten? Hun bliver dog først rigtig skræmt, da hun spørger min værtsmor næste morgen, om hvad hun lavede ude på vores toilet midt om natten, og hun får et svar, der siger "Jamen, jeg har været i min seng hele natten?" Det skræmte også mig lidt, men jeg har dog valgt at lægge det fra mig, for spøgelser og ånder er noget, der kun findes på film. Men Mook har dog sovet med hundene fra i går til i dag, stakkels barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.