søndag den 26. august 2012

who ever said that money can't buy happiness didn't know where to shop


Igen må jeg sidde og krumme tæer over, hvor meget jeg lader mig rive med. Men hvis vi ser bort fra, hvor pinlig jeg burde være over, alle de penge jeg har brugt, så har jeg virkelig fået mig nogle lækre sager. Nu er det bare spændende, hvordan mor og far reagerer, når de ser hvor tom min pung er...

// Once again I am sitting and feeling guilty about how much money I spent today. But I got some really nice things. It's exciting how mom and dad will react.//



//En lækker sag, som en sort, rug og stilren læderpung fra Michael Kors, fik sneget sig ned i min pose, (kan også ses på billedet ved Victoria's Secret og de lækre sager fra Lancôme) //




// Fede, blå, baggy jeans og en afslappet, men vildt fash (just my opinion) sweatshirt var der også plads til, //



// En lille selvforkælelse fra Victoria's Secret kan jeg vidst ikke løbe uden om. Også en mascara og øjenvippebukker blev det til, for vi gav den nemlig fuld knald i dag, //



// Sko skal der til. Og sko blev det til. Ikke kun et enkelt par, men ligefrem to. Endda på tilbud! Mange eventyrer vil vi opleve her i de amerikanske omgivelser. //

(Dette er forresten indlæg nr. 100. Det er dejligt at vide, I læser med! Det betyder enormt meget for mig.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.