lørdag den 18. august 2012

USA har dårlig indflydelse på mig..



I dag har vi ikke foretaget os noget, der rigtig er værd at skrive hjem om. Vi smuttede på en Buffalo Wings restaurant og fik os noget frokost der, hvorefter vi smuttede hen i en lærerbutik, hvor Kristin skulle købe noget til sin klasse. Da vi så kommer hjem, er det som om, hele huset går i dvale, da aller søger til deres værelser og laver ingen ting. Billedet foroven var resultatet af min kedsomhed. Selvom, jeg ikke kedede mig, da billederne var ganske morsomme at tage. Midt i al den her ligegyldige snak, kan jeg så benytte lejligheden til at reklamere for min tumblr, som I meget gerne må tage et smut forbi. I kan finde den HER. Det er faktisk ganske morsomt, for jeg har navndøbt den my featherr, for det første, fordi jeg ikke kunne navndøbe den feather eller my feather, da domænerne allerede var snuppet - kloge hoveder tænker ens. Men jeg har altid været virkelig underlig afhængig af fjer. Det følte jeg altså lige for at dele med jer, det er nok bundet i min overtræthed... Jeg vil hoppe i kassen, for i morgen står programmet på strand, oprydning af mit værelse (det er næsten ved at blive pinligt) og vaske tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.