torsdag den 19. juli 2012

Kedsomhed

Du hedder: Caroline
Bliver kaldt: Caro, Flæske
Sang, som du sørger til når du er ked: Rihanna - Cry
Afhængig af: Mad, søvn og omsorg
Hvad tror folk om dig? No idea, men jeg håber da de bryder sig om mig
Hvad får du oftest komplimenter for? Mine tænder og hår
Hvad siger du for at imponere folk? Se lige mine store muskler! (De er bare lidt generte....)
Hvordan kan man imponere dig? Når folk er meget udadvendte, bliver jeg altid positivt overrasket. Men ikke for meget selvtillid, så knækker jeg mig
Griner du nogle gange når du er alene? Alt for ofte
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Det var fra min morfar om, at jeg gerne må sove hos ham
Hvor bor du? Virum, snart Jacksonville i North Carolina
Trives du der? Ja
Ejer du et par converse? Selvfølgelig
Sprut, cider, vin eller øl? Cider, så fesen jeg er
Bliver du nogensinde for fuld? Nej
Hvilket mobilabbonement har du? Fri sms, og nogle timers fri tale - men ikke nok timer, taler altid over mig
Er du allergisk overfor noget? Spejleæg, ret sært
Har du haft sex i dag? Nej
Hvordan tager du telefonen? "Det' Caroline" (bliver disset, fordi jeg ikke siger "Hej") eller "Hva' fanden vil du mig?"
Hvem ringede du til sidst? Karo <333 data-blogger-escaped-br=""> Antal timers søvn i nat: Fint nok, men ikke nok
Sov du alene? Nej, min søster var der også
Plejer du at komme til tiden? Kommer an på, hvad det er
Hvornår har du det bedst? Når jeg griner til, jeg hiver efter vejret eller græder
Hvornår blev du sidst fotograferet? I dag af min mor
Hvordan har du det lige nu? Herligt. Nyder den sidste tid inden USA
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Ingen tvivl - sort
Hvad synes du om dine fødder? De er vel bare fødder?
Hvad savner du? Mere tid inden jeg rejser.... Tiden flyver sørme afsted
Havde du en god aften i går? Var sammen med familien og skrev med Willy og Karo, så ja
Favoritdrik om morgenen: Mælk, men må ikke drikke det pga mine piller
Barberer du ben? Faktisk ikke særlig ofte, jeg behøver det ikke
Hvornår plejer du at gå i seng? For sent
Er du genert? Det ville jeg ikke ligefrem kalde mig
Dyrker du sport? Når jeg har tid dyrker jeg kickboksing
Tror du på kærlighed ved første blik? Nej, jeg tror på, at kærlighed kommer ved et tæt venskab
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ikke hvad jeg kan huske af, lige nu
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Hahahahah
Er du tilfreds med dit liv? Meget! Jeg har det LÅGSUS
Er du forkælet? Jeg mangler ikke noget
Hvad skal du i morgen? På stranden
Hvad er det værste du ved? Aflyste planer
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? For mange....
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Hahahah, jeg ved ikke, om han er et forbillede, men jeg elsker Tykkegustav!!!!!
Hvad længes du efter? En kæmpe stor, kold Cola!
Hvilke hårprodukter bruger du? Mærker: Label M og Gold - shampoo, conditioner, der vaskes ud, conditioner, der bliver i og silkdrop
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Min klaver
Er du vild med nogen lige nu? Maah
Du samler på: Minder
Grønne eller røde æbler: Who cares?
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Mine nærmeste, men lader oftest hver med at ringe faktisk
Kan du lide golf? Jeg har aldrig prøvet det, så det ved jeg ikke
Hvornår stod du op i dag? Kl. 10
Har du strømper på nu? Nej
Er det okay at græde? Ja, for søren!
Hvornår græd du sidst? Hmm
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Tage dem med til USA og donere nogle af dem
Bruger du briller eller kontaktlinser? Kun solbriller xD
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Det er op til dig selv
Hvornår står du op i weekenden? For tidligt
Er du piercet nogen steder? Ørene
Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej
Vil du giftes? Ja!
Vil du have børn? Ja! Massere!
Solbader du ofte? Ja, men der kommer ikke rigtig noget ud af det
Er du god til at lave mad? Altså... Jeg kan koge pasta, og kan næsten lave omelet! Jeg er bedre til kager, men det er vel ikke mad?
Har du flyskræk? Nej
Hvor smidig er du? Ahahaha, slet ikke
Er du musikalsk? Det vil jeg påstå
Hvad drikker du når du er tørstig? Kold Cola
Hvad er din favorit-is? Ben and Jerry's og helst med Christine
Tror du på liv efter døden? Det ved jeg ikke, men det er svært at forholde sig til, at man bare forsvinder
Kan du lide sushi? Ad, nej
Hvad spiser du helst når du ser film? Kan ikke særlig godt lide at se film
Bor dine forældre sammen? Ja
Har du tandlægeskræk? Nej, men jeg elsker dem ikke
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften!
Hvad farve er dine øjne? Kommer an på lyset
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Hvem har ikke det?
Hvor ofte motionerer du? Alt for sjældent
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Stoler let på folk, det kommer ikke altid en til gode

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.